Uwaga:

Przy takim stopniu rozbudowania strony dot. systemów poliuretanowych zalecałbym jednak utworzenie osobnej strony internetowej. Proszę zwrócić uwagę, że struktura „podstrony” zaproponowana w pliku DOCX przez Pana Łukasza jest obszerna i praktycznie zawiera ponad 20 podstron (czyli drugie tyle, ile aktualna strona connector.pl). Pomijając fakt, że utrudni to poruszanie się po stronie i stworzy moim zdaniem nieład na stronie, podniesie koszt całej realizacji. Oto, co zalecałbym Państwu do rozważenia:

a. zebranie podstawowych informacji w pigułce – jak pozostałe podstron z sekcji „zastosowanie” – jeśli treści jest więcej do przekazania, to zalecałbym maksymalnie 3x tyle treści ile średnio mają zakładki z tej kategorii. Dołoży się kilka zdjęć, opisze branże; cena realizacji pozostanie niezmieniona, a pozostawimy sobie na przyszłość furtkę w postaci odnośnika do strony poświęconej wyłącznie temu obszarowi działania firmy. Wprowadzimy użytkownika w temat, zainteresujemy (zachęcimy do kontaktu lub odwiedzenia strony, gdzie dowie się znacznie więcej); w przyszłości taka strona może, ale nie musi powstać.

b. tworzymy maksymalnie 2-3 podstrony dla „Systemy poliuretanowe”. Pozwoli to nam na zachowanie relatywnej przejrzystości strony i nie przeniesie ciężaru oferty na systemu poliuretanowe. Więcej podstron pokazałoby, że to nasza najważniejsza część oferty, a cała reszta to dodatek.

c. wariant a + tworzymy nową stronę od razu, aby krótko po uruchomieniu nowego serwisu connector.pl uruchomić stronę poświęconą poliuretanom. Taka forma byłaby dobra z punktu widzenia pozyskiwania nowych klientów. Kierujemy ich do strony firmowej, z zajawką dot. poliuretanów oraz do strony docelowej, np. connector.pl/pu lub pu.connector.pl i tam trafiają do świata Connectora poświęconego poliuretanom.

Aktualny sposób prezentacji informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny. Są maksymalnie 2 kliknięcia, aby trafić do szczegółowej zakładki, z 2 poziomami menu. Użytkownik łatwo nawiguje pomiędzy podstronami, nie ginie w gąszczu kliknięć. Gdyby dodać 5-6 podstron poświęconych wyłącznie poliuretanom, to użytkownik po 2-3 kliknięciu już nie będzie wiedział jak „głęboko” i szczegółowo przeszedł do oferty i wprowadzi to dużą niesymetrię… Budowanie drugiej strony kontaktowej wprowadzi chaos informacyjny i spowoduje kierowanie pytań niekoniecznie dot. PU do odpowiedniego działu i na odwrót. Tego jestem pewien 😉

Proszę rozważyć te sugestie. Pozostaję naturalnie do dyspozycji, aby to omówić.

Łukasz Raczkowiak

tekst

tekst

Atut

Jedno zdanie, zwróćmy na coś uwagę

Obszar działania