Connector

Firma Connector rozpoczęła swoją działalność w 1990 roku z misją dostarczania surowców dla rzemieślników przetwarzających żywicę. Było to połączone także z pasją, ponieważ jednym motywatorów do założenia przedsiębiorstwa było hobbistyczne budowanie łodzi, która po dziś dzień stanowi w naszej firmie symbol determinacji i ambicji.

Stare zdjęcie łódki
Zdjęcia z przeszłości

Ciągle spełniamy tę misję będąc największym w kraju dystrybutorem materiałów do produkcji kompozytów. Jako firma rodzinna, a zarazem lider w branży wciąż wspieramy naszych Klientów w ich działaniach, mając najbardziej wykfalifikowaną kadrę oraz najlepsze produkty.

Przez ponad 30 lat firma rozwinęła się znacznie, jednak z sentymentem wspominamy nasze początki i specyfikę biznesu w latach 90tych…

Rozpoczęliśmy działalność jako kilkuosobowy zespół na bardzo małej przestrzeni, zlokalizowanej nad Wartą, w Poznaniu. Ogłaszaliśmy się w lokalnej prasie i radiu, by dotrzeć do jak największej ilości klientów.

Ogłoszenia firmy Connector
Stare zdjęcie łódki

Z sentymentem patrzymy na nasze logo, było jedynie odświeżone, ale nigdy nie zmienione, gdyż zostało własnoręcznie namalowane przez założyciela Connectora – czerwone żagle oddające pasję do żeglarstwa, ale i symbolizujące wiatr, który wciąż pcha naszych klientów do przodu i pomaga im osiągać swoje cele.

Oryginalne logo firmy Connector
Drugie logo firmy Connector
Obecne logo firmy Connector

Jednak wraz z rozwojem firmy potrzebowaliśmy więcej miejsca i zasobów, dlatego zmieniliśmy lokalizację. Kolejne lata i rozwój firmy pozwoliły nam otworzyć oddziały w Kwiliczu, Papowie Toruńskim, Nowej Soli, Wrocławiu, Pabianicach, Klementowicach i Bydgoszczy.

W 1999 roku przenieśliśmy się na ul. Obodrzycką w Poznaniu, gdzie mieliśmy dużo lepszą lokalizację, wygodniejszą dla naszych Klientów, większe biura i magazyny, bezpieczniejszy plac, gdzie bez problemu mogły manewrować́ TIRy.

Zdjęcia z przeszłości

Dzięki rozwojowi sektora logistycznego oraz odważnym decyzjom mogliśmy zagwarantować najwyższą jakość usług transportowych bez konieczności posiadania wielu oddziałów. Dlatego od 2000 roku ograniczyliśmy się do 2 lokalizacji – Poznań i Nowa Sól, co tylko pozwoliło usprawnić jeszcze bardziej nasze procesy.

W roku 2007 rozpoczęliśmy budowę własnej siedziby, w Niepruszewie. Wprowadziliśmy się do niej jesienią 2008 roku i tu firma mieści się do dziś.

Siedziba firmy Connector w Niepruszewie
Magazyn

Wciąż rozwijamy naszą ofertę, udoskonalamy procesy, rozwijamy kompetencje naszej już wysoko wykwalifikowanej kadry i proponujemy innowacyjne rozwiązania by sprostać oczekiwanym rynku i odpowiadać na potrzeby Klientów. Na co dzień przyświeca nam nasza Misja „Kompleksowe wspieranie naszych Klientów w ich rozwoju, dzięki dostarczaniu nowatorskich rozwiązań. Z nami łatwiej!